הבלוג היומי

 כל המידע על וילון אקורדיון

וילון אקורדיון הוא כיסוי לחלון המצויד במסגרת מתכת קלת משקל הניתנת לקיפול בקלות פנימה לכיסוי מלא של החלון.עם וילונות אקורדיון, לא תצטרכו לדאוג שאור הבוקר יישפך מהחלון שלכם, ולא תצטרכו לסגור את כל החלונות בכל פעם שתרצו לישון במהלך הלילה.

מהו וילונות אקורדיון?

וילונות אקורדיון מספקים בידוד מפני אור ורעש.וילונות אקורדיון הם אלמנט עיצובי לבית שניתן להשתמש בו כדי לבצע שינויים באופן שבו האור, הצורות והדוגמאות נעים בחדר.

וילונות אקורדיון הם דרך מצוינת לשמור על האור הטבעי להיכנס ולוודא שלא יהיה לכם חם מדי בקיץ או קר מדי בחורף. הם גם נהדרים עבור אנשים שיש להם חלונות או דלתות בסלון שלהם משני צידי הבית מכיוון שהם יכולים לשמש כמפרידים.

וילונות אקורדיון הם וילונות המגיעים בסט של שני לוחות או יותר המתקפלים זה לזה ומספקים לחדר יותר אור טבעי. הם פופולריים בגלל המראה הדקורטיבי שלהם.

כיום, וילונות אקורדיון יכולים לשמש כדי לספק פרטיות ושליטה באור, כמו גם להיות דקורטיביים בעיצוב. וילונות אקורדיון יכולים לשמש גם כדי לספק פרטיות ובידוד מוגברת תוך מתן גישה רבה יותר לחיק הטבע.

מה ההבדל בין וילון אקורדיון לוילון גלילה?

וילון אקורדיון הוא סוג של וילון העשוי מטבעות או צינורות מתכת, עם בד בין הטבעות או הצינורות. וילון גלילה הוא סוג של וילון חלונות שניתן למשוך כלפי מטה ליצירת חיפוי מעל חלון.

אמנם וילון הגלילה כולל בד בבניית המוצר, אך הוא אינו מכוסה בו – כלומר אין בוילון הגלילה חורים לכבלים וצינורות.

שני וילונות אלו דומים מבחינת תפקידם לכסות חלון, אך הם שונים באופן הפתיחה והסגירה שלהם.

וילון אקורדיון מיוצר על ידי קיפול חומר על עצמו ומסביבו. הוא מתקפל בחזרה לתוך הבד ויוצר כיס אוויר שמתמלא באוויר חם ומעופש. בגלל זה, לוקח יותר זמן לקרר את החדר שלך בהשוואה לווילון גלילה.

וילון גלילה מיוצר על ידי גלגול של חתיכת בד אחת או יותר זו על פני זה ברצף ללא קיפול. תהליך זה הופך את העיוור למהיר הרבה יותר בקירור החדר שלכם מכיוון שפחות אוויר יכול להיכנס לחלל דרך הרווחים בין החומרים.

גם וילונות גלילה וגם וילונות אקורדיון משמשים ככיסוי לחלון. שניהם מאפשרים לאור להיכנס לחדר תוך שמירה על פרטיות וחסימת רעשים חיצוניים. וילונות גלילה מקובעים לחלונות ואילו וילונות אקורדיון ניתנים להרמה או הורדה בעזרת ידית ארכובה.

ההבדל העיקרי בין וילון אקורדיון לווילון גלילה הוא בוילון אקורדיון משתמש במוטות פלסטיק קשיחים, המחוברים לשני הצדדים בחלקו העליון, ולא בוילון גלילה שמשתמש בחוט שנכרך סביב צד אחד שלו ונקשר כבוי בחלק העליון.

מה היתרונות של וילון אקורדיון?

וילון האקורדיון הוא דרך קלה ובמחיר סביר לספק נישה מבודדת או להסתתר.

מחיר: היתרונות של שימוש בוילון אקורדיון הם רבים. ראשית, הם זולים בהשוואה לוילונות אחרים.

עיצוב: ניתן לעצב אותם במגוון דרכים שיתאימו לצרכים שלך. הם גם מספקים פרטיות ועדיין מאפשרים אור דרך הווילונות.

התאמה לכל הסביבה: וילונות מסוג זה הופכים לבחירה פופולרית של רבים. הם מציעים משיכה אסתטית נהדרת כמו גם את היכולת ליצור חלל פנימי המתאים לכל סביבה.
וילון אקורדיון

וילונות מסוג זה מציעים יתרונות רבים

מבחינת מראה, פונקציונליות ועלות. ניתן להשתמש בהם בפרויקטים של עיצוב פנים או בחללים מסחריים כמו מסעדות ובתים. נקודות העניין העיקריות עבור וילון האקורדיון כוללות היעדר חומרה ותהליך התקנה ללא טרחה שהופך אותם למושכים במיוחד לבעלי בתים.

פרטיות: על ידי התקנת הוילון אפשר ליהנות מפרטיות רבה בבית שלכם.

הגדרה בכל צורה: היתרון הוא שניתן להגדיר אותם בכל צורה או צורה. בין אם הוא קטן או גדול, תמיד יש אפשרויות להתקנה של וילון אקורדיון.